Wednesday, August 22, 2007

الاسبوع اللى فات

سبحان الله اول الاسبوع اللى فات كنت مضايقة جدا

واخر الاسبوع اللى فات برده كنت فرحانة جدا

سبحان الله

ايييييييييييييييييييه دنيا


فرحانة لانه اخيرا شفت عائلتى( اللى هما يعنى اخوالى وكده) بقالى مدة كبيرة مش شفتهم...
ده فيهم ناس مش شفتها من سنين...الحجة طبعا معروفة....الدراسة
بس دلوقتى خلاص
مافيش حجة
بس شكلهم كن حلو ماشاء الله وهم كلهم موجودين
قد ايه اللمة بتبقى حلوة..
بس ياريت تتكرر تانى.لان ده مش بيحصل ولا حتى فى الاعياد
بالنسبة ليه يعنى
..


طبعا مش هقول كنت مضايقة من ايه
علشان من الواضح انى لا انتم ناقصين ولا المدونة نفسها ناقصة

بس انا بقة دلوقتى كمان مبسوطة علشان الكهرباء رجعت لغزة وحتى لو كان مشروووط
بس برده انا فرحنالهم ..
احسن الكهرباء لما بتقطع عندنا ..
بيبقى ناقص نجيب جمل ورمل ونقعد ونبقى ساعتها كاننا بالظبط فى صحراء
الحاجة الوحيدة اللى بتبقى شغالة فى البيت هيا والبوتاجاز
لا ماية ولا تليفون وكفاية المرواح والكمبيوتر
بجد كل ما اتخيل انهم فى غزة ممكن تنقطع عنهم الكهرباء
بدعيلهم
ربنا يفرج عنهم يااااارب..

1 comment:

هاني جابر said...

شارك معنا وانضم الينا في لجنة الدفاع عن سجناء الرأي وحقوق الإنسان
شارك معنا بارسال حدث وتفاصيله لكي نفضح الظالمين ونفضح مهازلهم
انضم إلينا في يالا نفضحهم
www.dahayaa.com