Saturday, July 07, 2007

عدنا..ومعانا أخبار حلوة



مدونتى وحشتنى

...اصل بصراحة من زمان مش دخلتها

كنت زعلانة منها علشان هيا كئيبة

بس قلت ارجع

ارجع بقة علشان هيا مسكينة ملهاش غيرى

قلت ارجع بقة

وانا برجع احاسب على اللى ورايا



جاية بقة معايا خبرين حلوين

2007/الخبر الاول..وهو إن النهاردة 7/7

عارفة انهم متوقعين فيه كوارث

بس بالنسة لية ده يوم مميز جدا

أفرحكم بقة

بدانا حملتنا صيفنا أحلى فى منتدى بنات جامعتنا
على منتدى عيون الطلبة

الحمد لله

البنات كانوا متفاعلين جدا مع الحملة لغاية لما بدأت النهاردة

ونزل اول موضوع

وبإذن الله هنزل لكل أسبوع مجلة هنزل لينكها هنا

أنا مبسوطة علشان كده

قد إيه كان جميل إنهم يتعرفوا على بعض علشان كل فريق يشاغل

قد إيه كنت مبسوطة إنهم ولله الحمد اشتركوا فى الفرق بسرعة

بعد أسبوع استنوا المجلة العدد الأول
واستنوا فيديو بإذن الله لكل الحملة من اول يوم لغاية لما بدأت
حبيت أفرحكم معايا..
لأن أنا بعتبر يعنى إن دى خطوة كويسة
أنا اول مرة أكون مشرفة

طبعا بما إنى فرحتكم وشايفاكم بتنطوا من الفرحة
فانا مستنية منكن حاجتين مهمين
الأول الدعااااء
الدعاااااا
للحملة إنها تمشى زى ما إحنا مخططين وأحسن


تانى حاجة كماااان.

.إن كل البنات يسجلوا فى المنتدى ويشاركونا الحملة

وبجد هيا حملة رائعة للبنات

وطبعا اللى مسجلين يشتغلوا فيها معانا


كلمة بقة لحبايب قلبى كلهم اللى فى المنتدى
واللى بيشتغلوا بقة فيها معانا او متابعنها
بجد ليهم منى تحية
تصيقفة كده ومعاها
الله أكبر
الله أكبر..
دمتم لامتنا نصرا وعزا
أحبكم فى الله

ده الخبر الأول الى مفرحنى

الخبر التانى هقولكم عليه بس بعدين إن شاء الله..

واحدة واحدة علشان ما تفرحوش كتير كده يجرالكم حاجة بعدين

4 comments:

إخوانية مصرية said...

روحي افتحي الباب يلا في 2 مخبر واحد قهوة وقفين عليه هههههه


وبعدين ايه السقفة الجامدة دي
وجعتلي طبلة الاذن
ههههههه
ماشاء الله عليكي
انا بقي سيحتكم عندي المدونة
ربنا يبارك فيكي ياحبية قلبي
يارب ويتم علينا عملنا بخير
ويبعد عننا الرياء والحسد اللهم امين

tamooh said...

اخوانية حبيبتى..سلامة طبلة ودانك

ده برده كلام

تعدى كده وتدخلى وايدك فاضية

..ولا اقولك كفاية علينا دعوتك

وسيحلنا براحتك ..تسيحيك بالدنيا حبيبة قلبى
..
وعلى فكرة انا مالقيتش مخبرين..
...اطمنى
الباب مش وراه حد

ربنا يكرمك..ويستجيب دعاءك

Anonymous said...

ربنا يتمم بخير ياحلى طموحه
ويجعله ياارب فى ميزان حسناتك
وادعيلى اقدر اكون معاكم لحسن انا عندى احباط اليومين دول لايقاوم ورافعة شعار مافيش فايدة..

tamooh said...

نور احنا اتفقنا
فى فايدة
بس مش بتاعة البنوك الربوية

فى فايدة من كل موقف بيحصل ..

باذن الله الازمة هتعدى وبكرة تقولى طموحتك اقلت

..احنا كان بينا كلام رجالة

قصدى يعنى بنات بس كلمتهم كلمة

رجالة..مافيش زعل

ولا ايه..صح